Słodycze reklamowe – na jakie rozwiązania warto się zdecydować?

Catering i imprezy okolicznościowe

Wśród akcesoriów wykorzystywanych w skutecznych kampaniach marketingowych coraz częściej pojawiają się słodycze reklamowe. Są one oferowane klientom i kontrahentom w placówkach firm, dołączane do paczek lub wręczane w formie prezentów. Jednymi z wyjątkowo chętnie wybieranych przysmaków są cukierki krówki. Co warto wiedzieć o wykorzystaniu ich w reklamie?

Jak skutecznie wykorzystać reklamowe słodycze?

Drobne słodkości jako element kampanii marketingowej mają za zadanie wywołać pozytywne skojarzenia klientów z daną marką. Dlatego też bardzo często umieszcza się je w strefach, w których dochodzi do kontaktu z konsumentami. Firmy działające online decydują się za to na dołączanie ich do wysyłanych zamówień. Cukierki krówki to chętnie wybierana opcja, ponieważ są łatwe w dystrybucji i lubiane przez wiele osób. W razie zainteresowania producent cukierków może zaproponować przygotowanie opcji ze składem dopasowanym do zapotrzebowania danej grupy konsumentów. Chcąc, aby słodycze reklamowe przyniosły oczekiwane efekty warto dokładnie przemyśleć, w jaki sposób zostaną wykorzystane. Co warto wiedzieć na ten temat?

Słodkie krówki w kampanii marketingowej

Spożycie słodkiego cukierka stymuluje wydzielanie hormonów odpowiedzialnych za odczuwanie przyjemności. Tego typu doświadczenie w czasie kontaktu z daną marką może wpływać korzystnie na związane z nią skojarzenia. Poczęstunek dla klientów jest też odbierany jako miły gest. Bardzo ważnym aspektem jest jednak forma, w jakiej oferuje się reklamowe krówki. Co warto wiedzieć na ten temat?

Ten rodzaj cukierków ceniony jest w marketingu również ze względu na stosunkowo duże papierki, na których można umieścić różne nadruki. Dobrze, jeśli znajdzie się na nich logo lub nazwa firmy oraz tekst, lub obrazek, który zapadnie w pamięć klientów. Producent cukierków reklamowych umożliwi nadrukowanie na opakowaniach grafik związanych z misją korporacji lub ciekawych haseł. Dopasowane do profilu konsumenta mogą przybierać formę wróżb lub motywacyjnych cytatów. Prawdopodobne jest, że klienci nie wyrzucą papierków od razu, a znalezione po jakimś czasie pozwolą lepiej zapamiętać firmę i nakłonią do ponownego skorzystania z jej usług. Przemyślanie przygotowane słodkości będą skutecznym elementem kampanii.