Zmiana szansą na lepsze, ale potrzeba reklamy

Przepisy

Kiedy wszystko idzie nie tak, jak oczekiwalibyśmy, pora na zmianę. Coraz mniejsza ilość klientów i słaba sprzedaż skłoniła nas do zmiany profilu sklepu. Lokal przeszedł gruntowny remont, pojawiło się nowe wyposażenie – teraz potrzebny był tylko magnes przyciągający klientów. Nasza córka, która właśnie wróciła z wesela koleżanki, rzuciła pomysł – słodycze reklamowe.

Krówki reklamowe od pary młodej

Słodycze reklamowe okazały się świetnym podarunkiem dla gości weselnych, wyrażając wdzięczność młodej pary za przybycie i chęć towarzyszenia w tak ważnej dla nich chwili. Producent słodyczy wywiązał się znakomicie ze swojego zadania – krówki i czekoladki były pyszne, a opakowania z imionami nowożeńców wykonano z dobrego papieru i ozdobiono piękną grafiką.Zdobycie kontaktu do solidnej firmy produkującej spersonalizowane słodkie upominki nie było więc trudne.

Szeroka oferta pomysłowych słodyczy z przesłaniem

Pomysł na zachęcenie potencjalnych klientów naszego odnowionego sklepu wydawał się atrakcyjny, jednak obawiałam się, że zbyt kosztowny w konkretnej sytuacji. Krówki reklamowe jako poczęstunek dla klientów generowałyby spory koszt, bo ciągutki są dosyć ciężkie.

Producent słodyczy pomógł nam znaleźć stosowne rozwiązanie.

Okazało się, że naprawdę mieliśmy w czym wybierać. Z szerokiej oferty wybraliśmy owocowe karmelki, a klientów, którzy zrobią w pierwsze dni naszej działalności większe zakupy, postanowiliśmy obdarować reklamowymi krówkami (rzeczywiście były przepyszne). W bardzo krótkim czasie pokazano nam kilka projektów opakowań. Nie mieliśmy opracowanego logo naszego sklepu, ale mimo tego grafik stanął na wysokości zadania. Nadruki bezpośrednio odnosiły się do profilu sprzedaży, były kolorowe i zostawały w pamięci.

Słodkie upominki przebojem naszego otwarcia

Wreszcie nadszedł dzień, gdy na nowo otworzyliśmy nasz sklep. Każdy z klientów został poczęstowany reklamowym karmelkiem, które pięknie prezentowały się w wiklinowych koszach. Tym, którzy dokonali większych zakupów, do torebki dołożyliśmy jeszcze krówkę, kojarzącą się z beztroskim dzieciństwem. Tylu uśmiechów, jak tego dnia, nie było nigdy u nas do tej pory. Oczywiście miało też to odbicie w wyniku finansowym tego dnia, ale nie tylko.Doskonały podsumowaniem zastosowania słodyczy reklamowych w dniu otwarcia był wpis naszej klientki na naszej stronie internetowej: „Ciągnie mnie do Was, pewnie przez te ciągutki”.